Firma Viessmann została wyróżniona tytułem Złoty Laur Klienta w kategorii jakość i innowacyjność branży budowlanej oraz Laur Klienta Grand Prix 2020.
To kolejne z rzędu zwycięstwo marki w tym prestiżowym ogólnopolskim konkursie.
Laur Klienta
W tym roku firma Viessmann zdobyła najbardziej elitarny tytuł: złoty Laur Klienta 2020 w kategorii Jakość i innowacyjność branży budowlanej.
Dodatkowo za trzykrotne zajęcie miejsca na podium marka została również wyróżniona tytułem Laur Klienta – Grand Prix 2020. Jest to potwierdzenie czołowej pozycji na rynku oraz w oczach konsumentów.
Firma Viessmann została doceniona za innowacyjny charakter produktów i podejście proekologiczne.
” Bardzo się cieszymy, że konsumenci w Polsce rozpoznają naszą markę i niezmiennie obdarzają nas zaufaniem. Dzięki temu, już po raz kolejny z rzędu możemy cieszyć się wspaniałą nagrodą, jaką jest Laur Klienta. To dla nas wyjątkowe wyróżnienie, ponieważ przyznawane jest przez obiektywne i niezależne jury. Dziękujemy za każdy głos oddany na firmę Viessmann. Mogę Państwu obiecać, że tytuł jest dla nas zachętą do dalszej wytężonej pracy i realizowania kolejnych innowacyjnych projektów ” – dodał Sebastian Walerysiak, Prezes Viessmann Polska.
Viessmann to światowy lider branży grzewczej, producent systemów grzewczych, przemysłowych i chłodniczych.
Firma stawia na ekologiczne źródła energii. Topowe produkty Viessmann to pompy ciepła, systemy solarne, systemy chłodnicze, panele fotowoltaiczne oraz kotły kondensacyjne o skrajnie niskiej emisji zanieczyszczeń.
Więcej informacji: https://globenergia.pl/zloty-laur-klienta-2020-oraz-laur-klienta-grand-prix-2020-dla-viessmann/